Sex on the beach!

Voilà! Het is bewezen door het gebruik van deze titel ben ik zeker van de aandacht van de lezer, zeker van die ene trouwe lezer wiens interesse ik inmiddels ken.

Mocht ik hier een ernstige inhoud gepoot hebben, was de pagina al weg gescrold. Luchtige larie en apekool verkopen, dat boeit de mensen. Voor Belleman is dat geen probleem, ernstige inhoud op deze bladzijden is zo schaars als textiel op een naaktstrand. Wij zijn mee!

Wie de, en ik wik mijn woorden, “holy shit” vermomd als info, dagelijks op zijn bord krijgt moet op de duur wel denken dat de wereld om zeep is. Als je het lang genoeg blijft schrijven/ uitzenden, overheerst het je denken.

Wie na het zoveelste beeld van Gaza genoeg heeft van de wereld, zoekt verpozing bij een boer, zoekt vrouw of drinkt een glas op Regi zijn trouwfeest. Alles beter dan een zeurende Calimero die vreest dat ze hem opnieuw een politieke federale loer gaan draaien.

De lichtvoetigheid wordt in ijltempo geruild voor ernst. Half naakte influencers weg gezapt voor melkende tractoren, vloekende trainers overklast door vanzelfsprekend miljoenen verdienende CEO’s.

Maar gelukkig is daar Donald!

De Donald Muylle die ons op de meest onverwachte momenten komt zeggen dat we op hem en zijn bedrijf kunnen blijven rekenen. Hij maakt immers onze keuken … en dan nog in België. Wie durft er dit laatste woord nog zonder schroom uit te spreken op radio of televisie?

Waar ik weg zap bij reclame van plas ophoudende dames, blijf ik geboeid kijken naar de stevige Donald die ons een hart onder de riem komt steken. Een rots in de branding, een zekerheid in rare tijden.

Bedankt hiervoor Donald, hopelijk krijg je deze reclame gratis van die zenders, ze zouden je voor je gesmaakt optreden moeten betalen. Denk daar eens aan bij de opening van je zoveelste filiaal?

Belleman